Conferința națională ROMBAT 2017
ROMBAT,
mândru brand românesc!
Peste
100 de reprezentanți ai service-urilor și distribuitorilor ROMBAT împreună cu
reprezentanți ai companiei au participat la CONFERINȚA NAȚIONALĂ ROMBAT de la
Brașov, între 29-30 martie 2017.
Conferința
a fost moderată de binecunoscuții prezentatori din domeniul auto – Costin
GIURGEA și Tudor BRATU și l-a avut ca invitat special pe pilotul Alex Filip,
Dublu Campion Național în categoria mașinilor cu două roți motrice (2WD) și pilot
al celui mai bun echipaj românesc în Campionatul European de Raliuri între
2014-2016.
Conferința
a debutat cu un scurt film dedicat unor personalități românești, renumite pe
plan internațional, români care au schimbat lumea, oameni a căror ambiție,
perseverență ne motivează și ne inspiră și ne fac să ne simțim mândri.
Evenimentul
a continuat cu speech-ul susținut de Dl. Ioan Repede, director general ROMBAT,
omul care, dincolo de a avea destinul legat de ROMBAT, este și cel mai în
măsură să vorbească despre evoluția companiei de la început până acum și de
acum spre viitor.
Directorul
de marketing și vânzări ROMBAT, Dl. Eduard Croitoru, cu o experiență de peste
25 de ani în domeniul auto, a susținut o prezentare despre importanța și
percepția IMAGINII de marcă.
A
fost reiterată și noua generație de baterii Rombat SuperEndurance Technology
definită printr-o gamă simplificată și coerentă de produse: gama clasică,
Cyclon, gama intermediară, Tornada și gama de top, Premier. Acestea sunt
completate de gama Start/Stop definite prin cele 2 clase: EFB și AGM VRLA
Despre
cât de importantă este partea de “after sales” în procesul de vânzare, ne-a
vorbit Dl. Costel Trincă, director național de vânzări ROMBAT care a și oferit
4 premii distribuitorilor.
Dl. Petru Meșter, Șef Departament Garanții ROMBAT și Dl. Dinu
Zinveli, Inginer Service și Garanții ROMBAT, au susținut o prezentare
interesantă despre importanța calității serviciilor oferite clienților în
cadrul service-urilor și au avut onoarea și placerea să premieze companii și specialiști,
la următoarele categorii: “BEST
CUSTOMER CARE”, “PROFESIONALISM”, “ FIDELITATE & PROFESIONALISM”.
Ne bucurăm că am avut
prilejul să ne întâlnim cu partenerii noștri. Astfel de întalniri sunt deosebit
de importante: construiesc punți de legatură și susținere, oferă informații
reale și oficiale despre companie și obiectivele ei, reprezintă o oportunitate
de a face schimb de informații, sunt o oportunitate de învățare și perfecționare.
Întâlnirea a avut o notă
familiară, ne-am simțit ca într-o mare familie și de abia așteptăm să ne
revedem!
Drum bun, împreună!